Probeer altijd eerst contact te leggen met de webshop. De bij Billink aangesloten webshops zijn verplicht om via minimaal twee verschillende manieren (telefoon, chat, e-mail, etc.) bereikbaar te zijn. Is een webshop helemaal niet bereikbaar na meerdere keren proberen? Vul dan het contactformulier in, wij gaan dan kijken wat we voor je kunnen betekenen.
[contact-form-7 id=”1233″ title=”Contactformulier consumenten v1″]
Heb je na vijf werkdagen nog steeds geen reactie ontvangen? Stuur jouw correspondentie door naar Billink via [email protected]. Wij zullen dan een dispuut aanmaken en proberen om contact te leggen met de webshop.
[contact-form-7 id=”1233″ title=”Contactformulier consumenten v1″]
Billink voert een credit check uit met de gegevens die je bij de bestelling hebt ingevuld. Wij controleren onder andere je adres, naam, geboortedatum, IP-adres en eventueel nog openstaande facturen bij Billink. Wanneer wij aangeven dat het niet mogelijk is om de bestelling achteraf te betalen met Billink, kun je kiezen voor een andere betaalmethode. Vanwege de privacy wetgeving kunnen wij helaas de reden waarom je bent afgewezen niet inzien.
Is het volgens jou niet logisch dat je niet geaccepteerd wordt? Dan is er de mogelijkheid om je online veilig te identificeren met iDIN via de vertrouwde omgeving van jouw eigen bank. Heb je tijdens de bestelling een telefoonnummer opgegeven? Dan krijg je hier een sms over met de vervolgstappen. Nadat je voor iDIN hebt gekozen en je bank hebt geselecteerd, kom je in de beveiligde inlogomgeving van je bank. Na het inloggen krijg je te zien welke gegevens er met Billink worden gedeeld. Het gaat hierbij om je volledige naam, geboortedatum en adresgegevens. Deze worden vervolgens met een klik op de knop beveiligd naar Billink verstuurd. Billink ontvangt uiteraard niet jouw betaalgegevens en iDIN is dan ook geen betaalmethode. Ook jouw bank krijgt niet te zien welke webshop jij bezoekt.
[contact-form-7 id=”1233″ title=”Contactformulier consumenten v1″]